Casting dag Animafest - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Brigitte Le Blanc - WaarBenJij.nu Casting dag Animafest - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Brigitte Le Blanc - WaarBenJij.nu

Casting dag Animafest

Door: Brigitte

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

25 November 2008 | Nederland, Maarheeze

Ik kreeg pas zondag de e-mail van mijn stage mentor lezen waardoor ik nogal laat was met de sign in van Animafest. Maar gelukkig kon ik wel gewoon naar de casting dag in Zaandam.

Door een eerdere ontsporing werd er een andere route gereden, uiteindelijk heb ik er 2 uur over gedaan om van Eindhoven naar Zaandam te komen.

Ik was gelukkig niet de enige die te laat was.

Maar goed, ik vond het jammer dat er nergens informatie over te vinden was.. Ik deed casting voor receptie. Je komt daar en je zit allemaal in een vergaderruimte, in het midden is ruimte vrij. Ze nemen je op op video en je moet jezelf voorstellen in zoveel talen die je kent. Dus bijv. Spaans, Duits, Engels, Frans. Liefst geen Nederlands (want dat ken je toch al).

Iedereen is er bij maar het is niets om je zenuwachtig voor te maken. Als je het van tevoren een beetje hebt voorbereid is het een eitje!

Oh en blijf lachen! De video is voor de hotel bazen.

De meeste mensen vertelden dit. Op het laatste zei echt iedereen zowat hetzelfde ;)

Naam.
Achternaam.
Je leeftijd.
Waar woon je (met je ouders?).
Naam school.
Wat studeer je.
Waarom wil je naar Spanje.
Ben je al eens in Spanje geweest.
Waar wil je stage lopen in Spanje?
Hoe lang kun je stage lopen (Je deze vraag in het Engels of Nederlands antwoorden.)

Je hoeft dit niet steeds opnieuw te vertellen in een andere taal. Doe gewoon af en toe in een andere taal spreken, dan is het goed. :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maarheeze

Stage in Santa Susanna

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2009

How Marineland stole my heart

15 Juni 2009

Lang verhaal

15 Juni 2009

Lang verhaal

14 Mei 2009

De eerste dag

13 Mei 2009

Welkom in het "zonnige" Spanje
Brigitte

Actief sinds 25 Nov. 2008
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 11278

Voorgaande reizen:

13 Mei 2009 - 10 Oktober 2009

Stage in Santa Susanna

20 April 2009 - 22 April 2009

Londen, here we come!

Landen bezocht: