Oh England, my lionheart - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Brigitte Le Blanc - WaarBenJij.nu Oh England, my lionheart - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Brigitte Le Blanc - WaarBenJij.nu

Oh England, my lionheart

Door: Brigitte

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

24 Maart 2009 | Nederland, Maarheeze

Tessa en Brigitte, partners in crime, gaan weer Engeland onveilig maken ^_^

Korte samenvatting
Ik "ontmoette" Tessa op een Hilary Duff forum, we gingen samen naar een Anastacia concert, ik maakte haar een Kate Bush fan (Engelse zangeres), toen gingen we samen naar Engeland met mijn school en deze keer gaan we naar LONDEN!

Tessa en ik zijn helemaal gek van Engeland en we zouden er best willen wonen.

• 28 Maart 2009 - 11:36

Sanne:

Hee Brigitte!

Jaa hij is tof he, moet je doen! ;) Vind 't vooral leuk dat je alle foto's zo voorbij kunt laten komen!
    Ik zal jou blog ook zeker gaan volgen, njah althans proberen :p Al die blogs bij ons in de klas, ben je wel even zoet mee haha.